Avatar og madlavning

fredag den 22. januar 2010 3 der har sagt noget

Ja dette var så dagen hvor jeg fik taget mig sammen til at få set Avatar.
Jeg synes det var en fantastisk flot film og rart endelig at få set en film i 3D. Der var nogle steder i filmen hvor jeg var sådan lidt wow over 3D delen. Andre steder synes jeg at det var lidt for sløret med 3D effekterne. Selve historien var lidt for gennemskuelig. Men jeg så også filmen for de flotte senarier, så jeg var godt tilfreds med filmen. Det var så også første gang jeg var alene inde og se en film i biografen og første gang jeg faktisk ikke købte noget at spise eller drikke. Så jeg havde god tid til at koncentrere mig fuldt ud om filmen. Vil dog sige at jeg fandt underteksterne noget generende. Men jeg overlevede :)

Efter filmen mødtes jeg med Bitten, hvorefter vi tog i Bilka for at købe ind til madlavning. Vi endte med at lave fyldte kyllingefileter, svøbt i bacon og penslet med sød chili sauce. Som tilbehør fik vi kartofler penslet med samme sauce. Åh ja og så lige Tzatziki også :)
Her er resultatet:


Resten af aftenen brugte vi på at se intetsigende tv samt oprettet mig på denne blog side, da den har en del flere funktioner end min tidligere. Og så også på at få fundet et passende layout.
I morgen tager jeg sydpå for at spendere en weekend med min datter. Mere om det i mit næste indlæg.

3 kommentarer:

Bitten sagde ...

Hmf, hvorvidt man spiser eller drikker i biografen har absolut intet med graden af koncentration at gøre! Faktisk kan det nogle gange virke fremmende :P

Maden ser god ud ;) Og velkommen til det ægte blogland.

Ulrik sagde ...

For nogle er det :p Ej jeg fandt faktisk det mest koncentrations forstyrrende at være underteksterne.

Maden var god :) Det kan bare ikke lade sig gøre for os at lave dårligt mad. Og tak for velkomsten til et blogland der faktisk kan give mig de funktioner jeg skal bruge :)

Michael Østergaard sagde ...

Hvis du ikke kan koncenterer dig om filmen mens du æder popcorn i stort flæng, så fejler du noget ;P Eller også kommer du alt for lidt i biografen...

Send en kommentar