Første blogindlæg

torsdag den 7. januar 2010 0 der har sagt noget

Ja så skete det også for mig. En blog om mig og min hverdag og hvad jeg ellers finder interessant, er hermed oprettet. Jeg håber du som læser vil finde det interessant.

Kort opsummering af denne dags begivenheder:

Jeg fik skrevet 3 uopfordret ansøgninger.
Brugt en times tid på at få bilen fri fra snemasserne, så jeg kan komme afsted i morgen.
Hyggede mig i sofaen med dyne, tv og læsestof for at få varmen igen.
Spist aftensmad bestående af rester af Kalvekød i Paprika/Fløde sauce og frisk pasta.
Hygget mig foran computeren med diverse ting.

Det var sådan lige lidt om mig om mig dag, her den første dag i blog land :)

Og til sidst vil jeg lige gøre opmærksom på et fantastisk nyt nummer af BT, remixet af Ferry Corsten, som hedder Suddenly. Har hørt den ca 10 gange i dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar