lørdag den 30. januar 2010 2 der har sagt noget

Jeg er lidt forsinket med dette indlæg, men bedre sent end aldrig, som en eller anden klog mand engang har sagt.

Sidste weekend var jeg i Herning for at spendere lidt tid sammen med min dejlige datter. Jeg skulle egentlig have haft en weekend heroppe sammen med min ven Michael, men han måtte desværre aflyse, så jeg tog til Herning i stedet. Det var en rigtig hyggelig weekend hvor vi tog til den årlige nytårsfrokost hos min farfars søster, hvor hele familien var samlet. Vi fik selvfølgelig dejlig mad og hyggede os med diverse spil og nogle så håndbold. Ellers var det også weekenden mine forældre endelig fik computer. Ja mor og far, det er 2010 nu, men bedre sent end aldrig, ikk?

Og i skal da ikke snydes for billeder af min (fiktive (insider joke, Bitten)) datter:


Ellers går meget af hverdagen med at finde på noget at slå tiden ihjel med, til jeg engang er så heldig med at finde noget arbejde. Treasure Madness på facebook er en god tidsdræber samt forskellige serier, når der skal slappes ekstra meget af. Hermed en liste over de serier jeg ser:
  • 24
  • Burn Notice
  • Caprica
  • CSI: Miami
  • Defying Gravity
  • Eureka
  • FlashForward
  • Heroes
  • Lost
  • The Mentalist
  • Sanctuary
  • Stargate Universe
  • Smallville
  • Spartacus: Blood & Sand
  • V
Nogle af disse har dog pause for tiden (Defying Gravity, Eureka, FlashForward, Lost og V) så det er ikke så voldsomt. Og som fyld, hvis jeg ikke lige har noget at se, når jeg har lyst, ser jeg Alias, hvor jeg nu er kommet til 5. og sidste season.

Til slut vil jeg da lige tilføje en sang som jeg i øjeblikket er ret vild med.

2 kommentarer:

Bitten sagde ...

Wauw, jeg vidste ikke at du var så god til at photoshoppe ;) Eller er det bare babybilleder du har fundet på nettet? Sød er hun i hvert fald.

Jeg synes snart du skylder mig at vise sidste afsnit af FlashForward, ellers må jeg se det når det dukker op på dansk tv.

Ulrik sagde ...

Hehe. ja jeg har åbenbart gode talenter i photoshop :) Første billede er taget hvor vi ligger i min seng og hygger lidt inden vi stod op. Noget vi begge elsker at gøre :) hvis hun altså eksisterede :p

Jeg har stadig det sidste afsnit af FlashForward liggende, som jeg heller ikke selv har set endnu, så det må vi hellere lige få set snarest :)

Send en kommentar