Weekend i Herning

mandag den 11. januar 2010 0 der har sagt noget

Her i weekenden var jeg nede for at besøge min datter. Hun er lige begyndt på grød, så det var spændende hvor godt det ville gå. Det gik ikke alt for godt, men hun havde også lige været ved lægen for at blive stukket, så hun var en smule pylret. Ellers gik weekenden med hende ganske godt. Godt nok mente hun at vi havde sovet længe nok begge dage ved 6 tiden, men hvad gør det, når man bliver mødt med et stort smil, da lyset blev tændt? Hun kan nu rulle fra ryg til mave selv. Her er det seneste billede af hende:


Ellers var det weekenden hvor min fader valgte at få bestilt en computer og internet til hjemmet, som jeg stod for at hjælpe ham med. Efter over et års snak er det nu en realitet. Det er 2010 og mine forældre får deres første computer. Hurra for dem :)
Jeg fik også byttet et par gaver, som kan ses nedenfor. Den bærbar taske jeg havde fået af min storebror havde ikke de rum jeg havde brug for i en bærbar taske så den blev "opgraderet" .. Og den trøje jeg havde fået af min storebror var for lille, så den blev skiftet ud med en anden trøje i rette størrelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar